Wraz z rozwojem innowacyjnych technologii wiele działalności, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich kontrahentów buduje najnowocześniejsze oprogramowania, które ułatwiają codzienne życie. System CRM został oddany w ręce przedsiębiorców w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej nowoczesne oprogramowanie call center na rynku. Dla programistów szczególnie ważne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Twórcy chcieli, aby obsługiwani przedsiębiorcy mieli zapewnioną obsługę na najwyższym poziomie. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych oczekiwań i preferencji każdego przedsiębiorcy. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom oprogramowanie może spełniać rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM. Firmy telekomunikacyjne dbają o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie oczekiwania swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą bezpłatnie przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM.

Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne: obsługa klienta na najwyższym poziomie


Dzięki systemowi CRM każde przedsiębiorstwo może w szybki sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas pracy nad systemem. Dzięki niezbędnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą pieniądze, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma ciągle doskonali możliwości i umiejętności swoich pracowników, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i innowacyjne oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i nieustannie będzie się rozwijał i dostosowywał do oczekiwać każdego przedsiębiorcy. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Niezwykle istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, niezwykle ważny jest stały,bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony z obsługi klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej działalności. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, egzekucja CRM nie stanowi wyzwania dla przedsiębiorców. System ten sprawdzi się w każdej firmie, bez względu na branżę czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich sukcesy są sukcesami systemu Spikon.