W tym wpisie przedstawimy dokładnie, czym jest reklama google adwords? Jakie korzyści wynikają z tworzenia i aktywowania reklam w panelu AdWords? Dlaczego jest to niezwykle ważne z punktu widzenia prowadzenia naszego biznesu? Jakie są najpopularniejsze typy kampanii w ramach Google AdWords. Zapraszam do wnikliwej lektury.

Reklama Google AdWords. Jakie są typy reklam?

System reklamowy AdWords oferuje nam linki sponsorowane, które są wyświetlane tuż nad wynikami organicznymi. Wyszukiwarka Google wystartowała w 1998 roku, natomiast płatne wyniki mają swój początek w 2000 roku. Początkowo wyniki płatnych reklam nie były zbuyt popularne i mało osób decydowało się na nie. Jednak z biegiem lat sytuacja uległa zmianie. Przedsiębiorcy zaczęli dostrzegać niesamowity potencjał w wykupywaniu linków sponsorowanych. Reklamy w ramach systemu Google AdWords są ciągle ulepszane i zmieniają się z korzyścią dla reklamodawców. Google dba o swoich klientów najlepiej, jak może i dostosowuje się do potrzeb osób, które korzystają z platformy Google AdWords. W ramach AdWords jesteśmy w stanie utworzyć zaawansowane kampanie. Istnieje możliwość targetowania oraz dokładnej analizy kampanii. Najpopularniejszą formą reklamy są te tekstowe. Tutaj jest spore pole do manewru. Sami ustalamy, na jakiej słowa kluczowa chcemy się reklamować oraz ile maksymalnie chcemy wydać za kliknięcie w naszą reklamę. Również budżet dzienny oraz miesięczny sami sobie ustalamy. Wydamy tyle, ile chcemy wydać. Jest to niewątpliwie ogromny atut z korzystania z Google AdWords. Możliwości reklamowania się w AdWords są potężne. Łatwa i szybka opcja dotarcia do osób, które następnie staną się klientami naszego sklepu lub firmy – to duża szansa na odniesienie sukcesu w sieci.

Reklama Google AdWords. Co powinniśmy wiedzieć o jakości reklam?

Reklama, zanim zostanie wyświetlona, uczestniczy w licytacji. W aukcji tej Google bierze pod uwagę najwyższy koszt kliknięcia, jakie reklamodowacy ustalili. Wyższą pozycję wygrywa ten, kto da wyższą cenę za kliknięcie. Wtedy strona internetowa znajduje się wyżej i wzrasta szansa na kliknięcie w reklamę przez użytkownika Internetu. Google dba o reklamodawców i przykłada dużą wagę do tego, aby trafiały do odbiorców możliwie, jak najlepiej. Gdy uzyskamy wysoki wynik jakości, wtedy wzrasta nasza szansa na wyświetlanie się naszych reklam wyżej, niż konkurencji. Z biegiem czasu także spadają koszty za kliknięcie w reklamę. Tak działa algorytm Google AdWords. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, jednak takie są fakty.

Google AdWords olbrzymią szansą na zbudowanie silnej marki i zdobycie wielu klientów. Tak, to prawda. Każdy szef firmy powinien zastanowić się nad korzystaniem z Google AdWords, jeśli tego nie robił wcześniej. AdWords daje spore możliwości, które powinny korzystnie wpłynąć na rozwój firmy oraz zwiększyć jej zyski. Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych to klucz do sukcesu. Wszyscy przedsiębiorcy powinni zdawać sobie z tego sprawę. Google ciągle dostosowuje się do potrzeb swoich klientów, którzy chcą zwiększyć konwersję.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl